מיתוג עסקי
בניית יסודות יציבים
מיתוג עסקי – הרושם הראשוני שלך
אנו חיים בעולם של מותגים אשר משפיעים על העדפות הקנייה שלנו. אבל מה זה בכלל מיתוג? מיתוג הוא תהליך של יצירת זהות לעסק הכוללת שפה שיווקית מגובשת, מראה ויזואלי אחיד והתדמית אותו בין העסק רוצה להעביר ללקוחות.
מיתוג נתפס כתו תקן לאיכות אשר נותן לנו ביטחון בקנייה אשר מתחבר לערכים ולרצונות שלנו. לכן מרבית הלקוחות יעדיפו לקנות מוצר ממותג על פני מוצרים לא מוכרים אשר נותנים לנו הבטחה שיווקית ואף יסכימו לשלם פרמיה נוספת עבור הביטחון אותו מותג מיצג עבורם.
מותגים לא נולדים ביום, זהו תהליך ארוך בו אנו מייצרים שפה אחידה עם הבטחה שיווקית מאוד מוגדרת בה המותג חייב לעמוד. בניית מותג זהו תהליך מקצועי אשר מתחיל בהבנה של העסק ומציאת בידול יחסי עם הבטחה שיווקית אותה הלקוחות מחפשים. אז תנו למומחים לעבוד בשבילכם ולבנות לכם מותג מנצח.

עיצוב מותג – דואגים ללוק שלך
בין אם אתה עסק קיים או חדש עיצוב המותג הוא חלק בלתי נמנע שדואג ליצור את התמדית של העסק ולשם אותה בפרונט.
כאשר מדברים על עיצוב מותג בזירה הדיגיטלית לכל תחום יש את נכסים הדיגיטליים איתם הוא מגיע, אך חשוב לייצור חיבור נכון בין זירות שונות ולצרף נכסים נוספים שיכולים לעבוד בשבילך.
לדוגמא: במידה ועד כה היה לך דף עסקי בלבד, יכול להיות שבניית אתר יכולה לחזק את המותג שלך ולפנות ללקוחות דרך כלים שונים. חשוב לזכור כי מיתוג נכון גורם לאנשים לפתח אהדה לאותו בית עסק ולתת להם ביטחון ברכישת המוצר או השירות.
עבודה נכונה למיתוג מתבצעת בשיתוף הדוק בין אנשי הקריאייטיב לאלו העוסקים בתחום העיצוב הגרפי שמטרתם הסופית היא לגרום ללקוח לקבל את התחושה אותה אנו מעוניינים להעביר לו. מיתוג מתגבש אצל האנשים על ידי מה שהם רואים ומה שעובר להם בזכות אותם המסרים.
מה זה מיתוג דיגיטלי?
מיתוג מלווה את העסק בכל רובדיו. מיתוג דיגיטלי מייצג את הנוכחות של עסק בכל הפלטפורמות ברשת: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל וכו'. עסקים שונים עובדים מול זירות דיגיטליות שונות אשר פונות לקהל היעד הייעודי להן., אך אחידות השפה והנראות של בית העסק חייבת להיות זהה ולשדר תדמית אחת בהתאם לפלטפורמה בה נמצאים. החוכמה היא ליצור קו מקשר בין כל הפלטפורמות מבלי לפגוע בערכי המותג.
מיתוג חברה, איך עושים את זה?
מיתוג החברה משפיע באופן ישיר על המוניטין, מיתוג מנצח יחול על חברה שמקיימת את ההבטחה השיווקית אותה הם מציגים.
בניית המיתוג לבית העסק מתחילה במחקר מתחרים, הבנת קהל היעד ומציאת יתרון ובידול לעסק. מתוך זה נגזרים לוגו החברה, שפה שיווקית אחידה ובחירת ההבטחה השיווקית של בית העסק, אותה חייבים לקיים.