קידום ממומן
צועדים קדימה
קידום ממומן בגוגל ופייסבוק
מי לא רוצה להופיע בדף הראשון של גוגל מתוך מאות או אלפי האתרים המתחרים באותו נושא ברשת? כי שאנחנו ראשונים בגוגל היתרון שלנו הוא ענק מול המתחרים! וכידוע מרבית הגולשים צורכים את המידע מהדף הראשון בגוגל. אחת הדרכים המהירות להופעת העסק שלכם במקום הראשון בגוגל היא על ידי פרסום ממומן.

הקמת קמפיין בגוגל היא מיומנות של מקצוענים ושיטת התשלום נקראת PPC – pay per click כאשר משלמים רק לאחר שגולש לוחץ על המודעה! לכן חשוב לדעת איך בונים קמפיין מנצח בעלויות נמוכות ככל הניתן לטובת ניצול מושלם של תקציב הקמפיין.
אצלנו בגאו-מדיה הקמת קמפיין מנצח זאת זאת מקצוענות שמתחילה ב:
ניתוח מתחרים בשוק
הבנת בית העסק והיתרונות היחסיים בתחום
בחירת קהל יעד (טרגוט)
הכנת דף נחיתה ייעודי
בחירת טקסט מנצח
רק ביצוע נכון ומקצועי יגרמו למודעה גם להופיע בתוצאה הגבוהה ביותר ולא פחות חשוב עם עלויות הקלקה נמוכות!
קידום ממומן בגוגל
תמיד להיות בטופ
גוגל היא רשת החיפוש הגדולה ביותר בעולם וכדי להופיע בדף הראשון הדרך המהירה ביותר היא להקים קמפיין ממומן (PPC). המשמעות היא שכל עוד יש לנו קמפיין פעיל אנחנו נופיע בתוצאות הראשונות של גוגל. חשוב לזכור כי גוגל הוא גוף מסחרי כאשר אחת המטרות שלו היא לספק לגולש היא את התוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר – לכן דרושה מקצועיות רבה לבניית קמפיין טוב אשר עונה על הפרמטרים השונים שגוגל מכתיבה.
כל קמפיין בגוגל מקבל ציון אשר מדרג את טיב המודעה, ככל שהציון גבוה יותר אנו גם נופיע ראשונים וגם נשלם מעט כסף עבור כל הקלקה. גם לאחר הקמת הקמפיין ישנה תקופת למידה חשובה בה אנו מבצעים אופטימיזציה כדי לשכלל את הנתונים להגעת תוצאה מירבית.
לסיכום: הקמת קמפיינים בגוגל הם כלי חזק מאוד כל עוד הם מבוצעים על ידי המומחים בתחום.
קידום ממומן בפייסבוק - להוביל ברשת החברתית
פייסבוק שולטת כיום בפרסום ממומן ברשתות החברתיות עם פתיחת האופציה של דפים עסקיים, וכיום אין גוף או חברה שלא מנצלים את הפלטפורמה לצורך קידום העסק. היתרון הגדול בקידום בפייסבוק הוא האפשרות לפילוח מדוייק של קהל היעד שלנו על ידי נתונים דמוגרפים כמו מין, גיל, מיקום גאוגרפי, השכלה תחביבים ועוד.
ברגע שאנחנו מבינים מי קהל היעד שלנו נוכל לתת לו את האינפורמציה המתאימה לו מבלי "לבזבז" משאבים כלכליים על קהל לא רלוונטי. בישראל למעלה מ-6 מיליון ישראלים בעלי חשבון בפייסבוק מה שנותן לנו פוטנציאל גדול לטרגוט נכון של קהל המטרה.
בפייסבוק קיימים כיום 11 סוגי קמפיינים שונים כגון: קמפיין לייקים לדף, מעורבות לפוסטים ואיסוף לידים אשר מטרתם לדייק את מטרת העסק ולמקד את התוצאות הנדרשות. לכן חשוב כי הקמפיין יבוצעו על ידי מומחי סושיאל אשר מבינים את שפה והתרבות ברשת המתבטאת במסרים קצרים, בוטעים עם חוש הומור וקריצה בשילוב ויזואל מנצח.