קידום אתרים

להיות בטופ

קידום אתרים – בונים את הבית בפרונט

מזל טוב! השקעתם ובניתם אתר מקסים, אבל סיכוי טוב שחוץ ממכם ומהסובבים אתכם ולא הרבה מכירים אתו. כדי להיות אטרקטיביים ותחרותיים אתם צריכים לקדם את האתר מתוך מיליוני הדפים ברשת העוסקים בנושא דומה לשלכם, דבר הדורש מקצועיות רבה וסבלנות.

קידום אתרים בגוגל – היא תורה שלמה ומורכבת אשר מתבססת על אלגוריתמים שונים של גוגל  אשר סורקים את האתר באופן פנימי וחיצוני ומדרגת אותו ברשת. קידום אתרים דורש ידע מקצועי רב כדי שבסופו האתר ידורג בדף הראשון בצורה אורגנית.  

עולם הדיגיטל משתנה לעיתים קרובות בהתאם לחידושים ומגמות שונות. לכן גם אחרי עבודה רבה ומאומצת ולאחר שגוגל נותן לנו יתרון על פי אתרים אחרים בתחום, חשוב תמיד להישאר עם יד על הדופק להתעדכן בשינויים שגוגל מכתיבה כדי להמשיך ולהוביל עם האתר ברשת.

התוכן הוא המלך

לכל תחום יש את הז'רגון המקצועי והשפה הייחודית לו, החוכמה היא למצוא את הדרך הנכונה להצגת הדברים, אך צורת העברת התוכן חייבת להיות איכותית, מקצועית ורהוטה! לכן חשוב להקפיד על התכנים באתר – כדי ליצור רושם ראשוני גבוהה בזמן קצר, עם מידע איכותי ומעניין לכל גולש.

כתיבת תכנים שיווקיים היא מקצוע בפני עצמו, על ידי העברת המסר בצורה נעימה, קולחת שמשאירה טעם של עוד.

הקריטריונים החשובים בכתיבה הן:

כותרות שתופסות את העין

חלוקה לפסקאות קצרות

הדגשת מסרים בבולטים

חשוב לציין כי גוגל אוהב תוכן והרבה, אך אין זה אומר שאנחנו צריכים להתפשר על האיכות. ההפך – הוספת בלוג לאתר הוא מוצר מבוקש ושם ניתן לתת דרור ליצירתיות שלנו, ולהוסיף תכנים שונים באופן קבוע באתר על נושאים אשר יכולים לעניין את הלקוחות שלנו.

מחקר מילות מפתח

לנצח את גוגל / הבסיס לעבודה נכונה

הבסיס הראשוני והחשוב ביותר לקידום טוב של האתר מתחיל בבחירת מילות מפתח בתחום – אותן הגולשים מחפשים ברשת. בחירת המילים והביטויים היא לא תהליך פשוט כלל אלא מורכב מאוד  שכן, יש להעמיק ולבחור מתוך מגוון גדול של מילים את אלו שגם יבואו את התוצאה הטובה ביותר וגם ש"התחרות" עליהם ברשת היא לא גדולה – ומציאת המילים הנכונות והשילוב בין 2 הפרמטרים האלו מצריך ידע מקצועי רב.  

לאחר בחירת מילות המפתח חשוב לדעת איך לשלב אותן בצורה חכמה בתוכן האתר, כדי שמצד אחד הגולש ירגיש זרימה נעימה בטקסט ורלוונטיות לתוכן האתר, ומאידך גוגל יבחר להציג אותנו לחיפושים רלוונטים על פני תכנים זהים ברשת.

בניית קישורים – היתרון שלכם על פני כולם/ להתוות את הקורים ברשת

אחד הכלים החזקים לקידום בגוגל הוא יצירת קישורים באתר, חלקם קישורים פנימיים בין דפי האתר ולחלקם חיצונים מול אתרים שונים. למה זה חשוב? כי האלגוריתמים של גוגל נותנים לקישורים משקל רב בתעדוף אתר אחד על פני השני, היות וככל שיותר אתרים מקשרים לאתר שלנו המשמעות היא שהאתר שלנו יותר איכותי ופופולרי.

בניית קישורים לאתר היא תהליך מורכב שמצריך למצוא אתרים העוסקים בנושאים משלימים אשר ממליצים על האתר שלנו ע"י הוספת לינק ששולח את הגולש אלינו. לכן ככל שיהיו לנו יותר קישורים איכותיים הדירוג שלנו מול גולל יעלה בהתאמה.

אופטימיזציה של האתר – התרשמות מהתוצאה הסופית

מטרת העל של גוגל היא להציג לכל גולש את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר למידע שחיפש, בזמן הקצר ביותר! לכן, ככל שנבצע אופטימיזציה (מהמילה אופטימליות) טובה יותר לאתר שלנו על פי הפרמטרים אשר הוזכרו מעלה גוגל תדרג את האתר שלנו במקום גבוה יותר בצורה אורגנית.

תהליך קידום האתר הוא ייעול מבנה האתר והתאמתו למנוע החיפוש בצורה האופטימלית הכולל בין היתר גם – שיפר חווית הגולש והוספת כותרות ותגיות על פי כללי גוגל. כל אלו יגרמו לאתר שלנו ל"התחבב" על ידי גוגל ולקבל חשיפה גדולה יותר.